Політика повернення і обміну товарів

Якщо ви замовили у нас беруші, і вони вам не підійшли, для деяких моделей передбачена можливість повернення або обміну. Зробити це можна протягом 14 днів із моменту отримання товару. Перш ніж повертати беруші, вам потрібно попередньо зв’язатися з нами, уточнити умови зворотного доставки та інші деталі.

Які товари можна повернути?

Беруші, насадки на навушники та інші аксесуари, що пропонуються на нашому сайті, діляться на 2 категорії:

  1. стандартні;
  2. індивідуальні.

Для стандартних аксесуарів є можливість повернення та обміну. Також ви можете повернути змінні вкладки які є в конструкції деяких берушів. При цьому важливо, щоб товар був у розкритій упаковці і не мав слідів носіння і пошкоджень. Адже, відповідно до Закону України №173 від 19 березня 1994 р, поверненню не підлягають товари, які були в безпосередньому контакті з людським тілом. Це суперечить санітарно-гігієнічним нормам. Якщо ж ви вже почали носити беруші і зрозуміли, що вони не підходять вам – на жаль, повернути їх не вийде.

Індивідуальні беруші, зроблені за індивідуальними зліпкам ваших слухових каналів, поверненню не підлягають. У процесі їх виготовлення ми враховуємо всі особливості будови ваших вух, а також використовуємо якісні матеріали та 3D-технології. Тому випадки, коли такі аксесуари не підходять замовнику, вкрай рідкісні.

Умови повернення товарів

За «Законом України про захист прав споживачів», повернути можна лише ті товари, які:

  • не мають слідів носіння, а також подряпин, тріщин, потертостей, відколів та інших пошкоджень;
  • надаються в цілісній оригінальній упаковці, з усіма наклейками, ярликами, заводським маркуванням;
  • мають повну комплектацію;
  • зберегли товарний вигляд і свою функціональність;
  • повертаються разом із чеком і гарантійним талоном (якщо він передбачений).

У разі повернення або обміну товару покупець оплачує всі витрати з доставки.

Наш інтернет-магазин пропонує якісні беруші та інші отопластичні аксесуари за вигідними цінами. Наші фахівці постійно працюють над тим, щоб наші покупці були задоволені, а випадків повернення або обміну було якомога менше. Якщо у вас виникли якісь проблеми з придбаним тут товаром – зв’яжіться з нами, і ми разом вирішимо, що можна зробити в цій ситуації!